הדיל בין ש"ס ואגודה והפיצוי המפתיע שהובטח לבוסו

פנחס בן זיו 1 Comment on הדיל בין ש"ס ואגודה והפיצוי המפתיע שהובטח לבוסו

מרדכי הלפרין בתכנית 'עניין מקומי': למרות הנחישות שמפגינים לגבי מועמדות בוסו בבני ברק, גורמים הציעו לאגודת ישראל עסקה להסרת מועמדותו תמורת תמיכת אגו"י במועמד ש"ס באשדוד. בש"ס הכינו פיצוי לבוסו במידה ויפסיד בבחירות בבני ברק – תפקיד שר הבריאות. כיום השר ארבל מחזיק בתיק במקביל למשרד הפנים.

צילום: Aharon Krohn, Yonatan Sindel - Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כחודשיים לבחירות המוניציפליות, והערב בתוכנית 'עניין מקומי' בהגשת איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן, חשף מרדכי הלפרין, כתבנו המיוחד למערכת הבחירות הסוערת את הניסיונות מאחורי הקלעים לייצר דיל על העיר בני ברק – שנחשבת לסוערת ביותר במערכת הבחירות הנוכחית. עוד חשף כתבנו, את חבילת הפיצוי המפתיעה המובטחת לחבר הכנסת בוסו, במידה ויפסיד בבחירות.

מאז הודיעה ש"ס על חבר הכנסת אוריאל בוסו כמועמדה לראשות העיר, העיר כמרחקה כאשר הוא ניצב מול ראש העיר לשעבר חנוך זייברט. מסתבר שלמרות הנחישות שש"ס מפגינה במועמדות של בוסו, מאחורי הקלעים ישנם גורמים שמנסים לרקוח עסקה במסגרתה בוסו יוריד את המועמדות – בתמורה להתגייסות של אגודת ישראל למען ש"ס בעיר אחרת.

על השולחן עלו מספר הצעות בכמה ערים, כשהערב אנו חושפים כי בין היתר הוצע לאגודת ישראל להסיר את תמיכתה ביחיאל לסרי ראש העיר המכהן באשדוד, תמיכה עליה הודיעה רשמית, ותפעל לבחירת המועמד של ש"ס. בתמורה – בוסו יפרוש מהמירוץ בבני ברק וניצחונו של זייברט יהיה מובטח.

ההצעה הספציפית הזו לא צלחה, שכן גם באגודת ישראל לא היו מוכנים לחזור בהם מהתמיכה בלסרי, וגם דרעי עצמו חזר עם תשובה שלילית כאשר הוא מצהיר כי בוסו ירוץ עד הסוף. "ניצחונו מובטח", כך לדברי דרעי.

.בנוסף, בש"ס הכינו פיצוי לבוסו במידה ויפסיד בבחירות בבני ברק – תפקיד שר הבריאות. כיום השר משה ארבל מחזיק בתיק במקביל למשרד הפנים. ואם בוסו יפסיד במירוץ לראשות העיר בני ברק הוא לא ישוב לכנסת בידיים ריקות אלא יקבל את תיק הבריאות הנחשק. כך או כך, מבטיחים בש"ס, יצא בוסו מורווח.

בש״ס ב״ב מגיבים לפרסום הערב ב׳קול חי׳ – ״כל הידיעה מתחילתה ועד סופה ידיעה שקרית. לא היה ולא נברא. לא היה אדם שניהלו איתו מו״מ. מי שמספר לכתב על מו״מ, דיבר עם עצמו. אנו רצים בבני ברק ומנצחים. יש סחף אדיר לכיוון אוריאל בוסו מכל המגזרים. בוסו ינצח ויוביל את ב״ב לניהול מקצועי ורציני. מי שצריך להמציא ידיעות פייק על משא ומתן, מצבו גרוע״.

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אז למה הכתבה השיקרית הזו?? למה??
    מה פשר המניפולציה הזו??

    לפחות תשנו את הכותרת!!